lördag 3 december 2011

Lördag, snart söndag

Oj vad jag längtar till imorgon. Då ska jag nämligen gå på gamlia julmarknad vilket för mig jätteglad. Detta pga att jag behöver få mer julstämning för det finns inte så mycket av den för tillfället när inte snön har kommit. Jag är så less på att det ska vara plusgrader och regna istället för att vara någon munisgrad och snöa istället. Okej jag måste ju erkänna att det är ganska skönt att det går lätt att cykla till och från jobbet men det skulle ändå sitta fint med lite snö för att göra det ljusare ute. Det behövs verkligen nu!
Ha nu en trevlig lösrdag och ni som tänkt gå och julshoppa. Tänk på expediterna dom gör så gott dom kan och bara för att en eller kanske två har varit otrevliga så behöver inte alla andra bli otrevligt bemötta.

1 kommentar:

  1. Vi kanske ses imorgon, jag tänkte mig också på marknaden!:) Tur att du och jag ALLTID är trevliga ;)/Maira

    SvaraRadera