söndag 18 december 2011

6 dagar till jul

Nu har det varit ganska dött här på bloggen, jag vet. Detta beror på att jag har jobbat en hel del för de är fullt utt i butiken nu innan jul, så när jag kommer hem och när jag är ledig så är jag så himla slutkörd att jag bara försöker ladda för nästa arbetspass.
Idag är min sista lediga dag innan jul och den spenderas med en massa mys och bara lugn och ro. Jag och H tog en ordentlig promenad med vovvarna på morgonen för att sedan kunna lägga oss i soffan för att glo på film hela dagen. Detta kände jag att det var det enda jag orkade med idag ;)
Förresten så verkar det ju som att vi kommer få en vit jul i alla fall. Jag hann bli väldigt tveksam till detta när snön kom och efter det har det bara regnat och den hade nästan försvunnit. Men idag har det snöat!! Jag är så lycklig, det går nämligen inte att fira jul utan snö!! Helt omöjligt från mitt perspektiv. Nu ska vi bara se till att det kommer lite minusgrader så att snön stannar tills dagen D :)
Nu vill jag att ni ska ha en fortsatt trevlig 4:e advent!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar