torsdag 5 januari 2012

Julen gick och det nya året kom

Oj vad tiden har sprungit fram, hela december och julen kom lika fort som den gick. Jag har jobbat på och har inte hunnit med så mycket mer än det eftersom att de är full rulle fram tills dagen innan julafton.
Julen spenderade jag uppe i Pite medans H for till Gävle till hans bröder. Jag hade det riktigt bra där uppe med mammas mat och absolut inga måsten. Efter en hel månad med massor att göra så var det skönt att bara koppla bort allt.
Nyår har också hunnit passera med en riktigt trevligt nyårsfirande i Vännesby med trevliga mäniskor. Hundarna klarade sig jättebra, dom brydde sig inte alls om att de smällde utanför. Keyla tyckte det bara var orättvist att hon inte fick följa med ut när dom gickk ut för att se på fyrverkerierna.
Nu när julhelgen och nyårshelgen har varit så har jag blivit lite less eller egentligen mycket less på julen så igår tog jag mig i kragen och plockade bort julen. Det var både skönt och tråkigt men de är ju mindre än ett år tills man får mysa till det här hemma med att plocka fram julen och alla ljusen man tänder.
Nu resten av vecka ska jag bara ta det lugnt och bara ta dagen som den kommer. Dock jobbar jag på lördag men det är bara några timmar så den dagen kommer bara att springa förbi hoppas jag.
Hoppas att ni får en bra torsdagskväll och en trevlig helg nu!


1 kommentar:

  1. Väntar med spänning på uppdatering och kanske lite bak-inspiration.
    puss å kram från Syster-Yster

    SvaraRadera