lördag 15 september 2012

Här var det dött..

...men jag vet inte om jag kan lova att bättra mig.
Jag tycker nämligen inte att man bara ska skriva för att skriva, jag vill skriva om någonting som jag vill berätta eller om jag bara vill få ut något ur mig så risken finns att det inte kommer bli någon bättring men jag ska försöka.

Detta inlägg kommer bli lite av en bildbomb från augusti när vi var både upp till Piteå och ner till Gävle och Stockholm. Jag har nämligen inte haft ork att fixa nå med bilderna (inte ens tagit ut dom ur kameran) men nu har jag fått fingrarna ur rumpan och gjort de. Se och njut kan jag väl bara säga :)




Lite kräftfiske hanns med





Willemo myser med Keyla



Lillknutte

Lite tennis hann bröderna med i Gävle

Kanske inte så rättvist med två mot en ;)

Påväg ner i falu koppargruva



Ja, vad ska man säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar