onsdag 17 augusti 2011

Från början till fortsättning

Ja, vad ska man egentligen skriva så här i början. Jag hoppar då över presentationen av mig eftersom att jag tror inte att det kommer vara så många som kommer att läsa den här bloggen.
Jag kommer mest att använda den för att skriva av mig och få ut sånt som jag samlat på mig vilket har blivit mer och mer den senaste tiden.
Jag vet inte hur uppdateringen kommer att vara men jag ska försöka ta mig i kragen och skriva så mycket de går.

Idag så har det iaf varit en lugn dag. Jag och H har varit och tränat (benpass för mig idag). Jag känner mig inte så pepp på att träna men H tjatar om att det kommer att bli bättre efter ett tag men jag upplever aldrig att det kommer.
Efter träningen tog vi oss en tur på cykeln med dom två monstrerna vi har, en riktigt härlig tur blev det och ett tag fick båda två dra mig eftersom att mina ben ville inte vara med efter träningen så nu är dom ordentligt trötta. Zelma ligger nedanför mina fötter och sussar.

Nu så ska jag dra mig vidare till soffan och småglo när H sitter och spelar COD på xboxen

Ha en riktigt bra dag nu! (Jag har det i alla fall)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar