måndag 29 augusti 2011

Hemma igen

Nu har vi kommit hem igen efter våran minisemester i Gävle.
Vi har haft bra väder nästan hela veckan, det regnade faktiskt bara en dag så jag är riktigt nöjd. Jag har nämligen haft otur i sommar när jag har varit ledig att de har varit lite åt det sämre hållet.

I Gävle har vi bara gjort det som vi har velat göra. Det bästa jag tycker med hela resan är att vi hann fara förbi Furuviks djurpark. Jag gillar också att man fick ha med sig hund in i parken så hundarna fick också vara med :) Jag tror dom tyckte att det var roligt. Zelma kunde inte låta bli att följa schimpanserna med blicken och bägges nosar gick på högvarv.
En till sak som var rolig när vi var där. Vi for på en rundtur på Mackmyra. Även om jag inte dricker wiskey så tycker jag att de kan vara intressant att fara och kolla lite. Efter rundturen så började dom tre bröderna prata väldigt mycket om att köpa en 30 literstunna att dela på.

Nu är man tillbaka i gamla rutiner igen och har jobbat idag. Det var en lugn dag på jobbet så jag fick mif en liten mjukstart iaf.
Nu sitter jag själv för H har farit iväg till en klasskompis för att dricka öl så de är jag och hundarna ikväll. Imorgon är vi båda lediga så jag ska försöka få en dag för oss själva men de vet jag inte hur det går för dom som har varit i Piteå i sommar verkar vara påväg ner hit under morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar