fredag 19 augusti 2011

Unerbara dag!

Idag har varit en helt underbar dag. Visseligen har jag städat hela dagen på jobbet med fått en massa pepp av Maria och Pernilla som jag jobbade med :)
Nu till anledningen varför det är en helt underbar dag. Idag på eftermiddagen kom nämligen min gamla gympalärare (från gymnasiet) in på hörnan. Jag blev helt chockad men ändå lycklig. Denna människa har nämligen betytt väldigt mycket för mig under skoltiden. Han kunde jag prata med när jag hade problem eller bara nått som tyngde mig. Bara av att träffa han en liten stund så kom så många minnen av gymnasietiden tillbaka som värmer mig så.

Ikväll kommer jag att strunta i träningen. Jag tycker nämligen att jag förtjänar lite vila, jag har ju ändå varit duktig och cyklat till jobbet så de får vara min träning idag. Så ikväll ska det bara mysas med H och äta lite snarra.

Nu drar jag mig mot köksbordet och palten som blir till middag ikväll.

1 kommentar:

  1. Haha;) du var ju bäst på att städa! Vad roligt att du har haft en bra "minisemester"! Du har kämpat på ordentligt i sommar!! Vi ses:)
    /Maria

    SvaraRadera