måndag 30 januari 2012

Jäkla måndag!

Usch vad jag inte tycker om måndagar. speciellt måndagar.
Jag vaknade på bara dåligt humör imorse. Hade inte ens haft någon konstig eller liknande dröm som kunde ha hjälpt till med det dåliga humöret, men nej inget sådant var det.
Sen det värsta på den här dagen var när jag var och tränade få helt plötsligt så känner jag hur det låser sig i bröstryggen och i mitt huvud kommer orden "Jävla skit!" Så nu är jag stel och kan inte vrida mig ordentligt åt vänster utan att det gör ont. Men men det är väl bara att bita i det sura äpplet och hoppas att efter lite vila så kommer jag vara tillbaka igen. Jag blir bara så less att det ska bli något sånthär när det börjar gå bra på träningen.
Nu blir det att komma tillbaka till min skitmåndag och hoppas att den snart är slut och att tisdagen blir bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar