fredag 20 januari 2012

Nu är lördagen nära

Oj nu är det inte många timmar kvar till min godisdag. Ni måste ju tycka att de är väl ganska lätt att hålla sig från godis och bara äta det en gång i veckan. Detta tycker inte jag eftersom att på jobbet finns det en massa sorters jättegott godis som det är jättesvårt att hålla sig borta från. Men imorgon smäller det. Då behöver jag inte tänka på vad jag stoppar i mig. Underbara godisdag du är så välkommen!

På jobbet händer det en hel del nu, mycket flyttas om och ska göras fint eftersom att nu har vi fått ett skyltfönster som sträcker sig nästan över en hel vägg. För er som inte vet det så är butiken inte så stor och ligger i en galleria och själva butiken är inte så jätestor så ett skyltfönster gör massor för butiken får så mycket mer rymd och den blev så mycket ljusare. Man blir bara så jätteglad att fara till jobbet för att nu är det så mycket som ska planeras och fixas så man har hela tiden någonting att göra fast det är någon dag där de är lite mindre kunder. Dagarna går så mycket snabbare då och eftersom att januari är en liten downperiod efter julhandeln så sånt gillas starkt av mig.

Bilderna jag beställt kom inte idag :( Även om jag inte hade räknat det så skulle de ha varit så roligt att haft något att göra ikväll när H har några kompisar här ikväll och dricker öl och spelar tvspel, så jag har inte ens någon tv. Men jag har letat mig till sovrummet tagit med mig vindruvor och plockat fram min bok. Det är himla mysigt att bara läsa en hel kväll utan att bry sig om något annat.

Ha nu en underbar helg alla där ute!!

1 kommentar:

  1. Kanske dax att fixa sovrums tv??Annars.kan.man se tv via datorn.också....

    SvaraRadera