onsdag 18 juli 2012

Oj oj..

...här har det varit tyst ett tag. För att vara ärlig så har jag glömt bort bloggen lite.
Nu när sommaren är här så har det blivit mer jobb för mig nu när semestertider inträtt. Sen eftersom att skolan har uppehåll betyder det att H jobbar han med och tyvärr har det blivit lite som förra sommaren att vi går om varandra lite. Inte så lyckat för oss men desto bättre för hundarna då dom slipper vara själva så mycket.

Detta har betytt att tiden bara har rullat på. Man går som mest bara på rutin hela dagarna. Träning, hundar, jobb, hundar och sen kanske lite tv eller bok innan sängen. Men ett roligt avbrott i vardagen hade jag/vi förra veckan. Eller två rättare sagt. I början av veckan så kom nämligen mami och papi hit och hälsade på. I hela två dagar var dom här! Hur roligt som helst och som jag saknat dom när man inte träffar dom så ofta. Visst telefoner finns ju men det är inte samma sak. Sen när dom farit så var det lite rast och ro tills vi hade H´s ena bror och hans fru här. Det var nämligen släktträff för H under söndagen så dom körde upp under lördagen så jag hann träffa dom ett tag iaf. Jag jobbade nämligen hela dagen på söndagen så jag kunde inte följa på släkträffen även om det hade varit roligt.

Nu kommer vi hamna tillbaka i "vardagslunket" så jag kan inte lova så mycket med uppdateringar men jag ska göra mitt bästa!
Ha det bäst!

Hittade en gammal bild på när Zelma bara var en vandrande korv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar