tisdag 9 april 2013

Den har kommit!

Jag har varit jättedålig den senaste tiden med att blogga, jag har inte haft inspiration till att göra det. Tyck att inget har varit värt att skriva om. Men nu har jag det!
Jag har investerat i en ny dator. Jag blev less min gamla som tog typ en kvart på sig att öppna en internetsida. Henkes gamla ska vi inte tala om ens, den har nå glapp i skärmen så petar man på skärmen (när man äntligen fått bild) så tappar man den. Skitjobbigt kan man säga och jag tror fläkten håller på att dö i den också för den låter konstigt till och från och när det är den vi använder när vi kopplar in den i tvn och så känns det inte roligt om den skulle gå sönder så i skrivande stund sitter jag och har "lan" med mig själv för att flytta över bilder och saker som jag behöver.


Nu kommer en även en bildbomd från långfredagen då jag, gubben syster och Willsen var på isen med hundarna


















Zelma verkar inte lika förtjust i paketet som jag



Mitt lilla "lam"

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du kommit igång här igen, jag har ju saknat dig! :P
    Vilka härliga bilder, ser verkligen supermysigt ut! :P
    Kram!

    SvaraRadera