fredag 12 april 2013

Första natten...

...avklarad. Men det var ingen succé än. Kunde inte somna förrän efter tolv för det var så himla obehagligt att ha en bettskena i munnen när man skulle sova. Kan också säga att med en sån producerar man mer saliv än i vanliga fall (i alla fall jag) som var ett till störningsmoment för mig. Men jag ska kämpa på och hoppas att det blir bättre, kanske somnar fortare ikväll pga utmattning eller så. Vi håller tummarna.
Fredag idag men ingen helg blir det för mig då jag jobbar. Men efter idag är det bara 6 dagar kvar innan jag får helg. Jag jobbar inte konstant i sex dagar utan är ledig på måndag men jag räknar inte strödagar som "helger" utan det måste vara minst två dagar irad för att det ska klassas som helg i mina ögon. ;)
Nu kör vi!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar