onsdag 20 juni 2012

Äntligen hemma...

...i Piteå igen. Denna gång över midsommar då min syster ska gifta sig uppe i Luleå. Kommer att bli riktigt trevligt och jag längtar massor. Jag har tom lyxat till det och farit på en salong och fixat naglarna, så jag känner mig riktigt fin nu. Dock vet jag inte vad jag ska göra med håret men det blir väl något enkelt som inte tar allt för lång tid eftersom att jag inte har tålamod att fixa håret mitt. Tycket nämligen att det aldrig blir bra.

Jag kom idag själv hit upp då H måste jobba men kommer att köra upp hit på torsdagkväll och eftersom att det är han som tar bilen så fick jag inte ens med mig mina monster utan var snällt tvungen att lämna dom hemma, men jag får ju träffa dom när dom kommer med H.
Nu blir det bara att mysa och ta det lugnt. Jag vet inte vad morgondagen kommer att komma med men jag tar det som det kommer och ska bara flyta på den här helgen. Jag hoppas att ni är med mig och hoppas på fint väder hela helgen så man kan grilla vara ute och bara må gott!
Ha en trevlig midsommar på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar