söndag 3 juni 2012

Nu jäklar...

...så är jag på G! Äntligen tycker jag!
Eftersom att H har haft mycket i skolan den senaste tiden så har jag varit tvungen att träna själv (vilket jag inte tycker är det roligaste) och har känt som att jag inte har kunnat göra det jag har velat. Men idag så tog han paus från pluggandet för att hinna med ett pass idag med mig :) Me happy liksom!
Jag valde att träna bröst och rygg då jag har velat ha pass i några övningar så man får ju ta tillfället i akt.
Så idag lyckades jag med att gör PB i både bänk och latsdrag. Jag vet att jag kanske inte kan mäta mig med många men jag har satsat på att i augusti ska jag kunna ta över 5 reps på 40kg i bänk och ta över min egna vikt i lats. Så idag blev det 3set med 8 reps på 35kg i bänk och 2set med 10 resp. 8 reps på 50kg i latsdrag till bröst. Sjukt nöjd men nu är det bara att ligga i och inte släppa efter. Snart kommer jag ju kunna få med mig H på mer pass då han bara har en vecka skola kvar nu. Gud vad jag längtar tills han får sommarlov. Att slippa ha en surfis som är stressad över skolan för att dom ska lära sig så mycket på kort tid. Jag är glad att jag valt att inte plugga vidare, då är vi en surfis mindre här i hemmet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar