fredag 8 juni 2012

Tiden går...

...men det känns ändå som att allt står still.
Den här veckan har bara rusat förbi och jag har haft massor att göra fast ändå inte gjort nå. Kanske att H har smittat mig med hans tentaångest och hur dom ska hinna klart allt. Men det gjorde dom. Idag var sista dagen i skolan för H. Jag hoppas nu att jag kanske hinner träffa honom mer än vad jag har gjort den här senaste tiden. Dock så åker han upp till Piteå nu över helgen men jag jobbar ju ändå imorgon så det gör ju inte så mycket. Det kommer bara bli tomt när han tar hundarna också med sig. Lägenheten brukar alltid bli så spökligt tyst när hårbollarna är borta. Inga snarkningar från Zelma och inga "drömskall" från Keyla.
Min vecka i träningssyn sett har varit ganska bra. Början av veckan gick skitbra, hade mycket ork i kroppen men när jag följde med H igår och körde bara lite lätt mage så kändes allt skittungt. Bara att ta sig till IKSU var en pina. Men jag tog mig dit och gjorde ett halvdant pass, men det är ju bättre än att sitta hemma i soffan.
Idag så lyckades Sofie dra med min på lunchpumpen och de mina vänner var en plåga! Jag som tidigare (när jag bodde i Piteå) var stammis på dessa pass har helt lagt dom på hyllan när jag flyttade hit för jag hade ingen att gå med och det var inte många tider som passade mina arbetstider. Men nu har jag kära Sofie som kommer kanske dra med mig nån gång när vi båda är lediga. Detta gillas fast att jag typ var död efter uppvärmingen. Nu när jag varit bara i gymmet med H så vilar man mycket mer och det är ju inte alls lika mycket uthållighet som pumpen har. Det kan vara bra med lite variation till vanlig styrka så jag hoppas att jag kanske kommer igång nu men jag vågar inte säga säkert.
Nu blir det myskväll med H eftersom att vår "myslördag" inte kommer att bli denna vecka då han (som jag skrev tidigare) upp till Piteå. Han far nämligen någon gång på morgonen/förmiddagen tror jag.
Ha en underbar helg nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar