onsdag 23 maj 2012

Dagens...

...outfit uteblir idag då min nyköpta tröja från bikbok visade sig ha fel på sig när jag skulle ta på mig den. Det var missat i ena sömmen så jag ska springa förbi butiken här i Umeå ida för att hoppas att dom har samma tröja och i min storlek så jag kan byta den (min tröja köpte jag nämligen när jag var i Luleå med syster.
Så idag blev det en nödlösning med ett svart linne och en kofta över så jag kanske kan byta till tröjan när jag väl är på jobbet

Ikväll blir det middag med jobbet och jag längtar! Är så himla härligt gäng jag jobbar med så det är alltid lika roligt att träffa alla på en och samma gång :)

Ha en toppendag och vi håller tummarna att solen ska titta fram genom molnen som är här över Umeå
Nu kör vi!!

2 kommentarer:

  1. Attans att tröjan var trasig...

    SvaraRadera
  2. Jo det var ganska tråkigt att den var det. Men butiken här i Umeå var väldigt trevliga och hjälpsamma. Dom hade nämligen inte den tröjan så jag frågade om dom kunde skicka från Luleå så jag skulle kunna få en likadan och det skulle dom fixa så nu väntar jag bara på att den ska komma :)

    SvaraRadera