torsdag 10 maj 2012

Premiär!

Idag så gjorde jag premiär med joggandet för i vår!
Tog mig en 5km runda och kom runt på strax över 33min och jag är helt nöjd med det då jag inte har tränat nå kondition den senaste tiden. Plus att det är lite jobbigare att springa ute än inne på löpband för där får man lite "hjälp". Jag tror att jag kanske ska försöka ta mig ut en gång i veckan iaf på en sådan runda. Lite bättre fart kanske men man måste börja någonstans.
Efter löpturen så unnade jag mig lite extra med en proteinbar som var riktigt god.
Nu hoppas jag att jag sover gott inatt :)

1 kommentar:

  1. Vad du är duktig ;)
    Själv är man alldeles för lat för att göra något sådant, även fast man skulle behöva.. Och säg inte att jag ska ta med hundarna och springa, för du vet ju hur "livliga" mina jyckar är ;) De blir bara ännu mer att släpa på då ^.^

    SvaraRadera