lördag 12 maj 2012

Tidig morgon...

...gör så att dagen känns längre.
Inatt har jag inte sovit så bra. Detta beror på min PWO (preworkout) som jag nyss börjat med. Jag har inte använt det tidigare men tänkte prova och se ifall det blir någon skillnad. Det blir det kan jag säga. Jag har mer ork att hålla på längre och jag tar inte slut direkt. Jag kan riktigt få slut på musklerna. Nackdelen med dom är att det är ju ganska mycket koffein i dom och jag som inte är van att få i mig så mycket koffein reagerar direkt på detta. Jag börjar inte må dåligt eller nå sånt utan blir bara otroligt pigg hela dagen efter intaget. Om jag gör som igår och tar dom vid fyra på eftermiddgen så blir natten lidande. Har nämligen bara sovit till och från inatt och gav upp vid sextiden i morse och gick upp. Men jag känner mig inte trött så jag tog en rask promenad med hundarna så att H fick fortsätta sova.
På promenaden fick jag ett nytt vårtecken. Nu har sniglarna tagit sig fram med sina små hus och jag höll på att trampa på flera stycken.

Lördag är det idag vilket betyder jobb för min del, så nu kör vi!
Ta nu och njut av dagen!

Dom är ganska söta med sina små hus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar