torsdag 20 oktober 2011

Baka en liten kaka






Jag är så himla sugen på att baka just nu. Men eftersom att ingredienser saknas till typ allt så kommer det inte bli något. Jag kanske går upp tidigt på söndag då jag är ledig och kanske bakar lite om suget fortfarande sitter i. Har ni några bra tips på gotta man kan baka som inte är llt för komplicerat så ser jag även att ni kommer med tips. Jag är sugen på att bara någon typ av skorpor, typ saffransskorpor men har inte hittat något bra recept (okej jag kanske inte har sökt så mycket men jag och sökmotorer kommer inte riktigt överens)
Nu snart så börjar säsongstarten av criminal minds vilket jag har längtat till. Jag klarar inte riktigt av när dom lämna clifhangers sådär, inte rättvist tycker jag!

1 kommentar:

  1. Jag har ett bra recept om du vill ha. Ring mig bara någon kcäll så fixar jag

    SvaraRadera