onsdag 19 oktober 2011

En trevlig kväll

Gud vad jag mår bra just nu! Jag är mätt och belåten efter en jättegod middag på Invito med hörnan. Vi hade en jättetrevlig kväll tillsammans med mycket prat och skratt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och så spånade vi på lite idéer till den nya butiken. Gallerian ska nämligen byggas om så vi kommer få en helt ny lokal så det kommer bli roligt att få se hur den utformar sig när den står klar. Just nu är det bara ett förslag som är gett på hur stor och hur den ska se ut. Men i slutändan kommer allt bli jättebra tror jag.
Dagen har varit ganska produktiv i övrigt för jag tog mig tiden att städa lägenheten nu när H har börjat plugga inför tentan som han har nästa vecka så man kan göra allt när man själv vill och i vilken takt man vill. Så jag satte på lite bra musik och vred upp volymen och satte igång. Hundarna låg snällt och sov. Keyla ute och Zelma var inne tills jag bar ut deras bädd på balkongen för att den inte ska vara ivägen. Då duger det för den lilla fröken att ligga ute på balkongen. Bara hon har något mjukt att ligga på så kan hon vara ute nästan lika länge som Keyla.
Imorgon tror jag att jag kanske ska följa H och träna. Jag vet inte än för jag har något konstigt i nacken. För någon natt sen så sov jag lite konstigt och fick som en början till nackspärr. Den dagen försökte jag att röra på mig normalt utan att anstränga nacken bara för att den inte skulle låsa sig och detta fungerade bra. Jag trodde att det hade gått över tills jag tittade upp på stjärnhimelen nu när jag kom hem och kände att det var som en skum känsla. Jag hoppas att det bara var något tillfälligt så jag kan följa med han, känner mig som en soffpotatis när man inte gör något när man är van att försöka röra på sig några gånger i veckan.
Nu tror jag att sängen kallar. Hoppas att ni också har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar