måndag 10 oktober 2011

Gjort är gjort och kommer inte tillbaka

Om någon nu var nyfiken på vad jag funderade på i ett tidigare inlägg om något jag skulle göra så ska jag nu berätta. Jag är nämligen på jakt efter ett nytt jobb. Detta är itne för att jag misstrivs eller liknande på hörnan utan mer pga den ekonomiska situationen vi är i nu när H pluggar. Det blir ju på mig det ligger att dra in dom mesta pengarna eftersom att studielånen är på en "fast" summa varje månad. Detta och att jag inte riktigt trivs med att jobba så få dagar i veckan som jag också gör har jag nu i skrivande stund skickat in mitt cv till norrmejerier för att se om dom kanske vill ha mig som medarbetare nu när dom har ute några tjänster. Jag vill verkligen ha jobbet.
Så nu hoppas jag på att ni kanske sitter och håller tummarna för mig så jag slipper göra det själv :)

Idag så kom H hem igen efter att ha varit i Uppsala. Dock känns det inte som att han är hemma eftersom att direkt han kom hem vände han nästan i dörren och for till skolan så jag har som inte hunnit träffa honom riktigt än. Jag hoppas att han kommer hem snart så vi kanske kan gå tillsammans på hundträffen som vi i kvarteret har med våra hundar. De är så himla kul och bra att ha sådana träffar så hundarna får lära sig hur man beter sig vid andra hundar samt busa av sig så dom blir riktigt trötta. Det är alltid uppskattat av mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar