söndag 23 oktober 2011

Söndag idag








Idag så fick jag äntligen baka!! Vi var nämligen och veckohandla igår så nu fick jag fingrarna ur rumpan och köpte dom ingredienserna som behövdes. Det blev bullar idag och kanske imorgon så kanske det blir några småkakor eller kanske skorpor.
Anledningen till att jag bakade på en söndag är för jag var ensammen. H tentarpluggar för han har tenta på onsdag och jag har inte så många jag känner här, så dom flesta dagarna jag äär ledig så jag det bara jag och hundarna. Jag känner att det börjar bli lite för ensamt nu, jag börjar fundera på varför jag flyttade från Piteå och om det var värt de.
Jag blir även galen av väntan på att höra något om jobbet jag sökt, jag tycker att det ska gå snabbare än vad det gör men jag förstår också att det kan ta tid för dom trodde att det skulle komma in 400-500 annsökningar. Så det är ju lite att gå igenom.
Nu tror jag att jag och H ska ta oss var sin ben & jerry och se lite futurama.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar