lördag 17 september 2011

Ingen rolig natt

Usch vad jag hatar att drömma mardrömmar. Jag vaknade till och från hela natten för jag hade en massa konstiga mardrömmar. Den sista var värst, då vaknade jag tom upp av att jag grät. Jag kommer tyvärr inte ihåg riktigt vad den handlade om men jag avskyr verkligen att vakna av att man har en massa mardrömmar och gråtandes dessutom är ännuvärre tur att H kom och kramade på mig och sa att de bara var en dröm och så låg vi bara och kramades ett tag innan vi gick upp för att en viss Zelma tyckte att hon skulle få mat.
Nu håller vi tummarna för att jag slipper mardrömmar inatt, jag är alldeles för trött för att sova dåligt flera nätter i rad.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Vad roligt att du skrev en rad i gästboken =) Sakner er med juh, och detsamma gäller för er; Har ni vägarna förbi någon gång, så tveka inte att höra av er =)
    Vad kul att du har en blogg så man kan hänga med lite i era liv också ;) Har du något emot om jag länkar till dig från mig? =P

    Kram på er allihopa!

    SvaraRadera
  2. Det är bara att lännka om du vill :)

    SvaraRadera