fredag 16 september 2011

Kvällens aktivieter

Ikväll blir det att vara med H och några av hans polare. Det bllir att spela tvspel och dricka öl. Jag måste tyvärr ta det piano för jag ska och jobba på hörnan imorgon. Det som känns bra är att jag börjar inte förrän klockan tolv så man får ju lite sovmorgon för H är ju ledig så han är världens bästa och tar hundarna.

Träningen den här veckan har gått bra men jag är ju alldeles för otålig för att jag vill se resultat med en gång och H säger att jag behöver träna på mitt tålamod så kommer jag se resultat om någon månad.
Dock med träningen tycker jag fortfarande att den är så tråkig!! Det jag skulle vilja hålla på med är crossfit men dock är IKSU för stort för grejerna för utspridda för att jag ska lyckas. Jag skulle också vilja ha någon som tränar det med mig. När jag började med det så hade jag H´s kompis som introducerade det för mig och den sommaren tyckte jag att träningen var rolig, men nu är han tillbaka i Uppsala och ska flytta till Stockholm så jag får klara mig med att träna med H och kondition.

Skål på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar