måndag 26 september 2011

Time, why do you fly away?

Igår var världens mysigaste dag. Jag och H firade nämligen 3 år tillsammans. Vi gjorde bara saker som vi kände för att göra. Så morgonen började med en lång sovmorgon. Vi hade nämligen varit och spelat liite sällskapsspel hemma hos några kompisar till oss och vi var väl inte hemma förrän kring halv fyra och jag tog mig inte isäng förrän vid fyra (jag vet inte vars tiden tog vägen). Nåväl när vi väl hade tagit oss upp på morgonen så for vi iväg för att spela lite badminton, dock var vi inte så enagerade så vi svamlade bobrt tiden mest :) Det var även jättehäligt väder ute så vi klädde på oss med stövlar och traskade ut i skogen med hundarna (keylas tass är nästan helt läkt nu tack och lov) men tyvärr glömde jag kameran. Jag tror jag tänkte alldeles för mycket att ta med den att när vi väl gick så hade den försvunnit ut ur mitt huvud. På kvällen så for vi in till stan för att äta en supergod middag på Eurasia. Den kinaresturangen tycker jag väldigt mycket om för dom har god mat och bra service.
Dagen var helt nöjd men jag kan fortfarande inte fatta att vi har redan varit tillsammans så länge. Det känns som att vi nyss träffades liksom. Tiden flyger verkligen iväg när man blir äldre. Den gick inte lika sanbbt när man var typ 5 år gammal. Men man får väl lära sig att ta vara på den så mycket man kan.
                 (Lägger upp  en bild på oss från förra året när vi firade 2 år)

1 kommentar: