lördag 24 mars 2012

Dagens...



...outfit består idag av
*Kjol från MQ
*Linne från HM
*Bolero
*Stödstrumpor från Tehörnan
Ni kanske nu tänket att stödstrumpor är ju bara för gamla. Men jag måste berätta för er att det är fantastiskt skönt att ha dom när man står och går hela dagarna plus att man förebygger åderbråck om man börjar använda dom i tid. När man väl har fått åderbråck så går dom ju inte tillbaka så det är bara att hitta några snygga (vi har flera olika färger på Tehörnan) och börja i tid.

Nu off to work.
Ha en underbar lördag!

2 kommentarer:

  1. Skitsnygga kläder! Gärna fler dagens :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag ska försöka göra lite fler men det blir mest när jag jobbar så ibland kan det dröja mellan gångerna. Jag använder mig mest av oömma kläder när jag är ledig och är med hundarna men jag ska göra mitt bästa :)

      Radera