fredag 16 mars 2012

Duktiga...

...jag!!
Idag har varit en riktig bra dag! Okej inte allt på dagen men mesta dels. Det som var mindre bra att jag vaknade tjugo i sju i morse på min lediga dag! Jag jobbar nämligen både lördag och söndag så jag hade hoppas att få sova till åtta i alla fall, men icke de. Men det som har varit bra är att jag och H tog oss ut på en morgontur på skidorna med vovvarna för att efter vi kom hem så laddade vi bara om för att ta oss till gymmet där jag gav armarna en rejäl omgång. Så nu är jag trött i mina stackars armar. Alltig känns jobbigt just nu tom bara sitta här och skriva känns i dom så jag ska inte vara missnöjd, hade bara velat att passet skulle gått lite fortare än vad det gjorde men de får jag justera till nästa vecka.
Nu ska jag dra på min mjukiskläder ochh pilla navelludd resten av dagen för det förtjänar jag! Jag sak ju ladda för jobb imorgon. Alla ni i Umeå är varmt välkomna förbi Tehörnan och våran nya Take away maskin för att inhandla en kopp mycket gott kaffe, espresso eller cappuccino eller kopp med te om ni så vill!!

Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar