söndag 4 mars 2012

Härliga söndag, härliga vecka

Wow måste jag bara säga. Vilket härligt väder det har varit den senaste tiden! Nu är bilvägarna framtinade så när jag cyklar till jobbet så ligger jag mest där och jisses vad fort det går att cykla nu. Ska bara vänta ett tag så ska jag "sommarpumpa" däcken och så blir jag som oljad blixt efter vägarna :)

Nu ska jag skryta lite. Träningen går skitbra just nu. Gjorde ett jäkligt bra benpass med H idag. Båda hade gottat i massa godis igår så vi var riktigt uppfyllda med kolhydrater och socker så vi hade båda ett bra pump. Känns så himla skönt att man tillslut får känna den här sköna känslan. Jag har nämligen svårt att få den där endorphindosen som alla pratar om. Jag vet inte varför det är så men jag kanske inte får samma mängd eller så kanske kroppen tar hand om det fortare.

Idag har jag och H storhandlat. Vi har nämligen införskaffat var sitt par av skateskidor för att kunna fara ut och åka tillsammans och kanske tolka med hundarna. Dom ska bara få lära sig vara vid skidorna lösa först. Sen vet jag att det inte är så mycket kvar av säsongen men det är alltid bra att köpa i slutet när dom har rea på grejerna. Sen är det ju bara att plocka fram nästa år när snön kommer :)

Kankse blir det så att jag tar med mina klassiska om jag åker upp till mamma och pappa i Pite till helgen för att åka lite med dom på isen om det inte är för dåligt väder. Men jag har inte bestämt mig för att åka. Jag vill ju helst att H också ska följa men jag får itne riktigt veta nå av han. Okej han vet inte förrän kring tisdag onsdag hur det ser ut i skolan för han. Men allt är bara lite planer inget som är ristat i sten.

Nu ska jag krypa upp i soffan och pilla navelludd medans H är med grabbarna ikväll.

Ha det gött och jag hoppas att ni får en bra vecka!

2 kommentarer:

  1. Jag och Nils ska också hem till helgen! Vilken dag far du? Kanske vi kan passa in så vi åker buss ihop? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inte ens säker att jag åker än och om jag gör de så måste jag ta bilen eftersom att hundarna ska med.

      Radera