onsdag 14 mars 2012

Helgens bravader

I helgen blev det att jag for upp till mamsen och papsen i Pite. Någonting jag absolut inte ångrar. Det var så himla skönt att vara hemma ett tag och slippa tänka på en massa saker som man borde göra.
På fredagen tog jag mig en runda på staden med min fina vän Jenny och sedan tog vi oss förbi min farmor för lite tid med henne.
På lördagen så lurade jag med mig Camilla ut på isen med skidorna. Hundarna följde ju självklart med. dom tyckte om det lika mycket som vi gjorde. Ingen utav oss kunde sluta säga hur underbart det var. Vi mådde riktigt gott där vi åkte. Senare på kvällen så var det ju melodifestivalen så då infann jag mig hemma hos Camilla för lite gotta ooch trevligt sällskap.
Söndagen blev nästan lik lördagen med skidtur på isen. Denna blev inte lika lång som dagen innan och tur var väl de för på tillbakavägen så mulnade det på och senare så kom vinden igång. Men det var ändå härligt att åka en sväng.
Jag är så himla nöjd över helgen att jag egentligen vill vara kvar där och strunta i jobbet, men det kan jag ju inte. Plus att jag vill ju vara med H lite också för det verkar som att han inte har alldeles för mycket att göra den här veckan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar