tisdag 27 mars 2012

Idag är en händelserik dag!

I morse halv sju så väcktes jag av ett meddelande. I det fick jag veta att en av mina närmaste vänner hade åkt in på förlossningen för att deras lilla knodd skulle komma. Jag gick spänd av förväntan hela dagen på jobbet och blev lycklig när jag fick veta att strax efter två som hade Sverige blivit en flicka rikare och jag önskar att man inom en snar framtid som man kanske kan få en liten syn på henne. Fick ett mms av henne bara nån timma gammal men man vill ju se dom i verkliga livet också. Tyvärr så bor dom ca 10 mil söderut så det är inte för ofta vi ses men vi får bli lite bättre på de.

Sen längtar jag faktiskt till påsk också. Jag jobbar nämligen bara på skärtorsdagen sen är jag ledig i hela Sex! dagar så jag kommer att dra upp till Pite där jag och H kommer tillbringa påsken. H kommer att åka upp på tisdagen så tyvärr så måste jag åka buss men har lyckats byta bort stängningen så jag kanske kommer med den tidigare bussen så jag slipper komma upp så sent. Nu längtar jag till tusen!

Nu ska jag ladda för morgondagen då jag ska ta mig till stan för att köpa nya jeans. Behöver mer än ett par men jag tycker det är så himla tråkigt att köpa jeans att jag har dragit på det i ca ett halvår, inte okej egentligen men nu ska det bli av! Så nu ska jag lägga mig i soffan pilla navelludd och bara samla energi för att orka med imorgon.
Ha det gött allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar