onsdag 14 mars 2012

Inte en syn...

...man får se varje dag. Jag och H tog oss en skidtur i det fina vädret. Nydala har ju ett spår där man kan ha med sig hundarna så det är ju riktigt toppen.
Det blev så att jag fick ta täten för vi hade nämlligen varit på gymmet på morgonen och jag hade tränat ben så jag var lite sliten i dom. Detta märktes i dom två "dödsbackarna" som kom vid ca 4 och 6 km. Spåret är 8,6km och toppen. Jag känner mig så himla trött och nöjd nu. Nu ska jag bara ta och köra en städning här hemma sen kommer jag inte rör en fena ikväll. Det tror jag inte vovvarna kommer göra heller, dom blev alldeles slut eftersom att både jag och H har åkt när vi var yngre så bara vi fick komma igång så höll vi ett ganska högt tempo (förutom i backarna, för då höll jag och mina ben på att dö) jämfört när jag i helgen var och åkte med Camilla (ta inte illa upp nu gumman jag trivdes bra i de tempo vi också höll).
Om någon i Umeå är sugen på att följa någon dag är det bara att hojta till så är jag lätt på bara jag inte jobbar.
Ha nu en toppen avslutning på dagen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar