onsdag 11 april 2012

Åter till vardagen

Nu så har vi landat hemma i Umeå igen. Efter en vecka uppe i Piteå så känns det både fkönt och tråkigt att vara hemma. Det är skönt för att de är ju som bäst hemma men när man är hos mamma och får hennes mat så är det svårt att hålla sig borta därifrån. Man blir ju så bortskämd när man är upp :)
Men nu imorgon är det bara att ladda för jobb. Jobbar faktiskt hela helgen i helgen så det blir som en vanlig arbetsvecka jag kommer hinna med fast det är tordag imorgon.

Dock är jag idag på lite dåligt humör nu när vi kommit hem. Det är nämligen så att vi tvättade ju bilen när vi hos mamma o pappa men då skulle det ju självklart börja snöa dagen efter och vara allmänt blött och slaskigt idag så jag kan ju säga er alla att bilen inte ser ett dugg ren ut längre. Jag hatar slask och snö just nu! Samt att det hade ju torkat upp så bra att hundarna blev inte för hemska men nu är det bara tillbaka till att ha en sandlåda inomhus tills moder natur känner för att göra så det torkar upp ute. Jag håller tummarna att det är snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar