fredag 13 april 2012

Lycka...

..för mig nu är att jag har fått tag på porslin till min servis för att göra den mer komplett. Jag är otroligt glad över detta när jag har upplevt att det inte har varit det lättaste att få tag på det. så nu håller det på att gå riktigt bra.

I helgen har vi H´s bröder är och hälsar på. Mycket trevligt då man inte träffar dom så ofta när dom bor nere i Gävle och vi är här uppe och det ska stämma med jobb och sånt. För tillfället så är pojkarna och bstar men jag stod över då jag var dålig på att dricka vatten på jobbet så jag hade migrän när jag kom hem så jag vill inte utmana ödet så jag blir fast med den hela dagen imorgon då jag också jobbar. Jag har nämligen jobbhelg hela helgen så då gäller det att vara på topp!

Hoppas att du får en fantastisk helg och fint väder också nu när våren förhoppningsvis är här.

                                       Längtan efter jordgubbar är stor nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar