onsdag 4 april 2012

Suck, pust och stön...

Gud vad det är tråkigt att vara själv. Speciellt när inte ens hundarna är hemma. H har nämligen dragit upp till Pite i måndags så jag har blivit kvar eftersom att jag jobbar imorgon och har jobbat tidigare i veckan också. Men idag var jag ledig och vilken tråkig dag det har varit. Vaknade tidigt så jag började städa hemma och efter det får jag och tränade lite och sen blev det tvättens tur att få sig en dust. Men när man inte har hundarna så går allt så mycket snabbare än vanligt eftersom att man behöver ju inte gå ut med dom.
Men just för tillfället känns det lite skönt när det har börjat vräka ner här, vilket inte är populärt hos mig nu när jag tycker att våren ska komma. Om de nu ska komma nederbörd kan de ju komma regn istället så man slipper den här jäkla snön. Jag är så less den nu. Men men det är väl bara att hålla ut. Förhoppningsvis kommer sommaren tillslut.
Imorgon efter jobbet bär det av uppåt, längtar inte så värst till bussresan då jag hatar att åka buss men jag intalar mig att det kommer att gå bra och hoppas att ingen tjockis (som tar stor plats) eller någon stinkbomb ska sätta sig berdvid mig men det är inget jag egentligen inte kan bestämma över så jag hoppas på det bästa.

Ha det nu så bra under påsken!!

1 kommentar:

  1. Glad påsk på er, alla två- och fyrbenta :) Hoppas ni får det trevligt när ni kommer upp, och har ni vägarna förbi Luleå kan ni ju höra av er om ni har tid och lust :) Kramkram

    SvaraRadera