söndag 29 april 2012

Projekt

Nu har jag ett litet projekt på G. H har nämligen köpt en ny cykel. En militärcykel som har sett sina bästa dagar men fungerar ändå utan problem. Så jag ska ta han om den genom att måla om den och göra den fin. Jag är så taggad att fixa den att jag har haft nästan hela dagen på jobbet att planera i huvudet hur jag ska göra. Man får väl tacka det fina vädret för det var ganska lugnt idag när jag tror att dom flesta ville vara ute och njuta av solen istället för att gå inne i en massa affärer. Så jag kunde pyssla och planera under dagen så nu ska jag bara ta lite hjälp av min far av tips och trix så att det ska gå smidigt för mig så jag inte bara ger upp med en gång.
Ni kommer att få bilder på hur allt går men har inte tagit mig tid att fota den idag.

Ha nu en mysig söndagkväll!

2 kommentarer:

  1. Tog inte Henke över din cykel??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men han lyckades ha sönder den så den är hos pappa på lagning så han har haft sin gamla cykel "rosa faran" som nu också är död så nu är de nästa cykels tur att vara i hans händer

      Radera