söndag 22 april 2012

En lördagskväll...

...i mysets tecken.
Den började med att H kom och hämtade mig på jobbet för att sedan åka till max och äta. dock tycker jag inte maxet vid e4an är nå bra. Men jag har inte något val när dom har stängt igen det inne i stan pga ombyggnationen av Kungspassagen. Varför jag inte gillar dom är för att jag aldrig har fått en bra burgare där. Antingen har dom varit för "välgrillade" eller som idag så är dom för mycket kryddade eller saltade. Det kändes som att dom hade tappat saltkaret på min burgare. Nu var det sista gången jag åt mat där. Jag kan sträcka mig att köpa glass eller lyxshake där men inte något som ska lagas varmt.
Men jag satte det fort åt sidan då vi kom hem för att tappa upp ett häligt bad för att bara få ligga och slappna av ett tag och inte behöva bry mig om något.
Senare på kvällen blev det godis och film med H. En kväll i mysets tecken blev det verkligen då hundarna visade sig att dom också var extra kramiga och ville vara med oss och ville bli kliade hela tiden.
Ta nu hand om er och vi hoppas på en söndag med bättre väder än idag så vi slipper snöandet och slasket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar