lördag 21 april 2012

Lugna gatan

Inte så mycket träning har det blivit i veckan. Blev bara bröst rygg i måndags och axlar i tisdags sen bröt förkylningen lös. Hade ont i huvudet och mådde allmänt hängigt i onsdags och då bestämde jag mig för att jag skippar att försöka träna i veckan och ge kroppen lite vila medans jag piggnar till. Jag har inte varit så sjuk att jag inte kunnat jobba, vilket jag tackar för men nog för att inte kunna träna. Jag har istället tagit längre promenader med vovvarna och försökt att hålla igång lite lätt.
Det jag också har fortsatt med är maten. Jag äter fortfarande 5-6 ggr per dag. Jag vet att man ska hålla i kosten hela tiden men när jag blir hängig och speciellt förkyld får jag ingen matlust med dom här dagarna har jag varit mer hungrig än vanligt så jag kan se de som positivt för då börjar jag inte slarva. För när jag väl har börjat är det lätt att falla tillbaka i gamla rutiner och vara onyttig, men jag vill ha resultat av träningen så måste jag vara hård med mig. Men det är inte lätt varje dag men det är tur att jag har H som hjälper och stöttar så gott han kan.

Idag blir det jobb (som nästan varje lördag)
Ha en toppendag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar