torsdag 19 april 2012

Jag ber om ursäkt...

...redan nu om det blir dåligt vädera ikväll eller imorgon här i umeå. Det är helt och hållet mitt fel då.
Jag har nämligen gjort vår här hemma och tagit och tvättat fönstrerna idag. Jag bytte även till mina "sommargardiner" för att föra det lite roligare här hemma. Jag är så less på allt som har med vintern att göra att jag tänkte att om jag förändrar inne kanske vädret blir bättre ute. Plus att jag kände att jag var tvungen att ta tillfället i akt när det var fint väder ute idag så jag kunde göra bort det.
Så än en gång om det dåliga vädret kommer tillbaka så är det mitt fel. Förlåt så mycket men jag kunde inte motstå!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tyvärr får du ingen, Idag snöar det och självkart blåster det mot fönstrerna så dom är säkert lite fula igen

      Radera