lördag 14 april 2012

Less

Nu är jag riktigt less på väderomväxlingarna. Ena dagen så är det fint, varmt och vårigt sen nästa dag så är det blåsigt kallt och snöblandat regn. Det är bara helt äckligt och bajsigt tycker jag. Äkta aprilväder ka man då kalla det.

Nu för tiden går mina tankar på om jag ska gå på klassåterträffen som anordnas nu i sommar. Det är nämligen 10 år sen jag gick ut grundskolan. Det hade varit roligt att fara men jag är inte säker på om jg ska göra det eftersom jag knappt har någon kontakt med någon utav dom jag gick med. Sen vet jag inte hur det ser ut med jobbet om jag jobbar eller inte. Jag är ju lite snål så jag ska nämligen inte ha någon semester i sommar (eller kanske tar en vecka i slutet innan Hbörjar om skolan). Hoppas bara att jag och H inte går om varandra som vi gjode i somras men det brukar lösa sig.

Nu ska jag trycka i mig lite mer kakor och godis!

Over and out!!

1 kommentar:

  1. Det var riktigt roligt att fara tyckte jag. Har ju inte heller kontakt med någom annnan JLu. Kul att se hur gamla vissa har blivit

    SvaraRadera